Kundeservice

Alle returer går med postnord, så returer må til et postnord (mypack) utleveringssted.

RETUR, bytte OG REKLAMASJON

Kjøp i nettbutikken kan returneres innen 100 dager fra du mottok varen(e). (Dette gjelder både i nettbutikken og alle INTERSPORT-butikker).

ANGRERETT / RETUR

Retur til din nærmeste butikk
Ved kjøp i nettbutikken, har du full returrett 100 dager fra du mottok varen(e). Du kan bytte, returnere eller reklamere på varer kjøpt i nettbutikken i alle våre butikker. Ønsker du å returnere, bytte eller reklamere på en vare kjøpt i nettbutikken, tar du med produktet, sammen med fakturaen eller kvitteringen, til din nærmeste butikk. Varene skal være ubrukt, og i samme stand og mengde som ved kjøp. Eventuelle merkelapper skal henge på, og uskadet originalemballasje skal følge med. Har du bestilt med faktura må du huske å betale denne innen fristen, selv om varen skal returneres.
NB! Fakturakopi er helt nødvendig for retur i butikk!

Finn din nærmeste butikk for retur, bytte eller reklamasjon.

Retur til nettbutikken pr. post
Når du benytter deg av angreretten må du fylle ut vedlagte angrerettsskjema, og legge sammen med varen du vil returnere. Bruk den vedlagte returlappen på pakken. Det du betalte for varen, vil bli tilbakeført innen 14 dager etter at vi har mottatt varen i retur. Varene skal være ubrukt, og i samme stand og mengde som ved kjøp. Eventuelle merkelapper skal henge på og originalemballasjen skal følge med.
NB! Det er viktig at varen(e) som skal returneres pakkes inn slik at ikke originalemballasjen (f.eks. skoesken) er og blir ødelagt. Varer som returneres i originaleske/-emballasje som er teipet og har postetikett påklistret, vil ikke bli behandlet. Disse varene vil bli returnert til deg, og du vil bli belastet for returkostnader.

Vi gjør oppmerksom på at kjøper ikke kan angre på kjøp av ski hvor bindinger er montert og/eller justert etter vekt og/eller skostørrelse. Dette gjelder forøvrig alle produkter hvor det er en eller annen form for personlig tilpasning involvert. Kjøper kan heller ikke angre eller bytte kroppsnære plagg som underbukser og badetøy.

REKLAMASJON

Er det feil eller mangler på varen, eller vi har sendt deg feil vare, sender vi deg ny vare. Ved gyldig reklamasjon vil du få dekket returkostnaden. Ta kontakt med Kundeservice før du sender varen(e) i retur. Du kan også bytte varen i din nærmeste INTERSPORT-butikk.

BYTTE

Ønsker du å bytte en vare i en annen størrelse, sender du varen i retur til oss sammen med utfylt angrerettsskjema. Bruk den vedlagte returlappen på pakken. Vil du ha et nytt produkt, må du sette en ny bestilling.

Ta kontakt med Kundeservice før du sender varer i retur. (Legg inn informasjon om ordrenummer, hva du skal returnere og dine kontaktopplysninger) Når du har satt ny ordre, blir portobeløpet tilbakeført til kortet du benyttet til kjøpet.

Av hygieniske årsaker byttes ikke badetøy og undertøy(boxere, hipsters, truser ol.). Varene skal være ubrukt, og i samme stand og mengde som ved kjøp. Eventuelle merkelapper skal henge på og originalemballasjen skal følge med.

NB! Det er viktig at varen(e) som skal returneres pakkes inn slik at ikke originalemballasjen (f.eks. skoesken) er og blir ødelagt. Varer som returneres i originaleske/-emballasje som er teipet og har postetikett påklistret, vil ikke bli behandlet. Disse varene vil bli returnert til deg, og du vil bli belastet for returkostnader.

RETUR AV ELEKTRONISKE PRODUKTER

Elektroniske produkter skal ikke kastes sammen med annet avfall. Vi tar vederlagsfritt i mot retur av elektroniske produkter av samme type eller funksjon som er kjøpt i våre butikker. EE avfall må IKKE kastes med vanlig avfall. Se info om elretur.

FREMGANGSMÅTE

1. Ta kontakt med Kundeservice før du sender varer i retur (Velg Retur/reklamasjon/levering) 
2. Fyll ut angrerettskjema. Påfør ditt ordrenummer som du finner på fakturaen eller Min side. Opplysning til angreskjema finner du her.
3. Bruk den vedlagte returlappen på pakken
4. Send varen til INTERSPORT Moss, Avdeling eHandel, Varnaveien 30, 1523 Moss
5. Innen 14 dager etter at vi har mottatt varen, vil du bli kreditert på kortet du benyttet til kjøpet
6. Vil du ha et nytt produkt, må du sette en ny bestilling