Kundeservice

KLIKK & HENT – en effektiv måte for deg å handle på!

I en hektisk hverdag ønsker vi å gjøre det enkelt og raskt for våre kunder! Slipp bomturer og spar tid ved å benytte KLIKK & HENT hos oss!
Du reserverer varen på intersport.no ved å velge alternativ «Reserver i butikk». Etter kun kort tid (maks 2 timer) vil du motta en SMS fra oss med bekreftelse på at varen din kan hentes. Du går direkte til kassen i butikk og viser hentemeldingen din for å hente ut varen. Enklere kan det ikke gjøres!

Ofte stilte spørsmål

NÅR KAN JEG HENTE VAREN MIN?

Når varen er klar for henting i butikken vil du etter maks 2 timer innenfor butikkens åpningstid, motta en SMS med et referansenummer.

KAN JEG SVARE PÅ SMS MELDINGEN?

Det er dessverre ikke mulig. Bruk linken i meldingen for å få telefonnummeret til butikken.

HVA MÅ JEG HA MED NÅR JEG HENTER VAREN?

Butikkpersonalet trenger ditt navn, mobilnummer eller referansenummeret for å kunne finne riktig reservasjon.

HVOR FORT MÅ JEG HENTE VAREN?

Du vil motta en SMS innen 2 timer innenfor butikkens åpningstid. Varen holdes av i 24 timer etter at du har mottatt SMS med referansenummer. Etter dette vil varen bli lagt tilbake til butikken. Ønsker du å holde av varen lenger, kan du kontakte butikken og høre om dette er mulig.

HVOR I BUTIKKEN KAN JEG HENTE VARENE?

Henvend deg i kassen eller ta kontakt med betjeningen i butikk for hjelp.

KOSTER DET EKSTRA Å RESERVERE EN VARE?

Tjenesten er helt gratis. Du betaler kun for varen du velger å kjøpe.

HVILKE VARER KAN BESTILLES TIL HENTING I BUTIKK?

De varer som har en knapp med «Reserver i butikk» på intersport.no kan reserveres. Det er også en forutsetning av butikken har varen tilgjengelig. Forskjellige forhold kan gjøre at varen allerede er holdt av til andre kunder selv om den kan reserveres på nett. Det er derfor viktig at du venter på SMS fra butikken før du kan være sikker på at varen holdes av til deg.

VED RESERVERING AV SYKKEL OG SKI

Ved reservering av sykler og ski må noe lengre tid i butikk påberegnes, av hensyn til personlig tilpasning av varen.

HVILKEN PRIS MÅ JEG BETALE?

Nettprisen vår er gjeldende, også i butikk.

MÅ JEG GI BESKJED HVIS JEG IKKE KAN ELLER ØNSKER Å HENTE VAREN?

Det er ikke nødvendig å gi beskjed til butikken i slike tilfeller. Varen vil bli lagt tilbake til butikken etter 24 timer.

HVILKE BUTIKKER KAN JEG HENTE VAREN I?

Det er kun butikker med «Reserver i butikk» knappen synlig i nettbutikken som kan benyttes. Det er også en forutsetning at butikken har varen tilgjengelig. Forskjellige forhold kan gjøre at varen allerede er holdt av til andre kunder selv om den kan reserveres på nett. Det er derfor viktig at du venter på SMS fra butikken før du kan være sikker på at varen holdes av til deg. Ønsker du å hente varen i en annen butikk, kan du gjerne kontakte butikken direkte.

KAN NOEN ANDRE HENTE VAREN?

Ja, men av praktiske hensyn bør vedkommende som henter varen ha SMS meldingen.

KAN JEG DRA TIL BUTIKK FØR JEG MOTTAR EN SMS?

Du er velkommen til våre butikker når som helst, men varen vil kanskje ikke være lagt til side når du kommer. Henvend deg i kassen for hjelp.

HVOR KAN JEG FÅ YTTERLIGERE HJELP?

Vårt kundesenter hjelper deg gjerne med det du måtte lure på. Besøk vårt kundesenter her.