Ofte stilte spørsmål

  • Jeg har kjøpt en sykkel via Klikk & hent og har ikke fått SMS enda?
    Din sikkerhet er veldig viktig for oss, og vi vil være helt sikker på at montering av produkter kjøpt hos oss skal blir gjort riktig. Det vil derfor ta litt mer tid før produktene er ferdig for henting ved kjøp av sykler og ski da vi har en nøyaktig prosedyre vi ønsker å gjennomgå før vi utleverer produktene til sluttkundene våre. Av sikkerhetssyn vil det kun være mulig med fraktmetode Klikk & hent og Hent i nærmeste Intersport butikk ved kjøp av sykler og ski på nett.
  • Kan jeg betale med gavekort i nettbutikken?
    Det er ikke mulig å benytte gavekort som betalingsmåte i nettbutikken, men velger du Klikk og hent som fraktmetode i nettbutikken så kan du betale med gavekortet i butikken når du henter varen(e). Tilgodelapp og gavekort kan kun benyttes i fysisk butikk. Finn din nærmeste INTERSPORT butikk, så vil de hjelpe deg.
  • Kan jeg bytte varer kjøpt på INTERSPORT.no?
    Du kan ikke bytte farge eller størrelse kjøpt i nettbutikken. Du kan enkelt returnere varen i nærmeste Intersport butikk eller ved å fylle ut angrerettskjema og sende oss med PostNord. Deretter må du sette en ny ordre for å få tilsendt ønsket produkt. Les mer om våre bytte-, retur- og reklamasjonsbetingelser HER
 
  • Kan jeg spore pakken min med PostNord?
    Ja, man kan normalt spore en ordre etter kl. 18:00 samme dag som pakken sendes fra vårt lager. Du vil motta en e-post med sporingsnummer. Med dette sporingsnummeret vil du kunne spore din forsendelse direkte på postnord.no eller ved å laste ned PostNord appen.
  • Er det trygt å utlevere mine kortdetaljer til INTERSPORT.no når jeg betaler for varer på nett?
    Du kan føle deg trygg når du handler på INTERSPORT.no. Våre leverandører av betalingstjenester benytter kun vel utprøvde og sikre betalingsalternativer. PayEx bygger på sikkerhetsstandarden 3D-Secure. Bak denne sikkerhetsstandarden står VISA og MasterCard. All betalingsinformasjon krypteres med 128-bits SSL-kryptering som gjør det umulig for uvedkomne å se og fange opp dine kortdetaljer.
  • Hvorfor er det ikke like priser på INTERSPORT.no som i INTERSPORT sine butikker?
    Prisen på et produkt kan variere ut ifra lokal konkurranse, pågående kampanje eller utgående varer. Noen kunder ønsker å se og ta på produktet før de kjøper, samt spørre en butikkansatt om råd. Andre handler på INTERSPORT.no ettersom det er komfortabelt, enkelt og i noen tilfeller rimeligere. Velger du å handle i en av våre butikker, gjelder prisen i butikk.
  • Leverer INTERSPORT overalt i Norge?
    INTERSPORT samarbeider med PostNord. Varer bestilt på INTERSPORT.no leveres over hele fastlands-Norge. Vi leverer ikke til Svalbard eller utland.
  • Hvor raskt får jeg varene fra jeg har bestilt på INTERSPORT.no?
    Alle våre varer sendes snarest ut fra vårt lager, normalt 1-2 virkedager etter at vi har mottatt din bestilling. Normal leveringstid med PostNord er 2 til 5 arbeidsdager. Det må påregnes 2 ekstra dager ved kjøp av varer som krever montering før utsendelse, slik som sykler, skipakker og trimmaskiner. For bestillingsvarer vil leveringstiden øke med opptil en uke. Ved helligdager og merkedager kan det oppstå forsinkelser da det oppstår ekstra trykk i hele bransjen. Vi anbefaler å være tidlig ute med kjøp ved slike anledninger.
  • Jeg har problemer med å handle på INTERSPORT.no, hva gjør jeg?
    > En eller flere varer i din handlekurv har blitt utsolgt. Forsøk å tømme handlekurven og legg til produkter på nytt
    > Kommunikasjonssvikt mellom betalingssystemene og din bankforbindelse. Forsøk et annet betalingsalternativ.
    > Ditt VISA eller MasterCard er utstedt i et annet land enn Norge, Svergie eller Danmark.
    > Kortet du benytter er sperret fra vår netthandelsløsning.
    > Manglende dekning på konto
  • Hvordan leveres min bestilling?
    INTERSPORT.no samarbeider med PostNord. Varene dine leveres til den butikken du velger, eller du kan få de levert hjem på døren eller til jobben. Om du har bestilt pakken levert hos en butikk, vil du få tilsendt en SMS med henteinformasjon så snart pakken er ankommet ditt postkontor. Om du har bestilt hjemlevering så vil sjåføren kontakte deg for nærmere avtale om leveringstidspunktet.
  • Hva koster det å få levert en vare fra INTERSPORT.no?
    Prisen vil variere ut ifra antall kolli, vekt på pakken, hvor du bor og hvilket fraktalternativ du velger. Frakten regnes automatisk ut i «Handlekurven» og blir oppført som «Frakt fra». Endelig pris på frakt ser man etter at man har valgt leveringsalternativ.
  • Hva gjør jeg om min vare er ødelagt ved levering?
    Hvis varen er transportskadet eller savnet skal du umiddelbart sende en e-post til kundeservice HER. Er varen skadet eller savnet under transport, vil du få en ny vare uten ekstra kostnad. Den nye varen blir sendt når den reklamerende varen har ankommet vårt lager. Oppdager du at emballasjen er skadet skal du gjøre sjåføren oppmerksom på dette når du mottar den. Eventuelle skader som oppdages ved oppakning skal meldes til vårt kundesenter umiddelbart.